Måndag igen

Så var det måndag igen och dags att gå upp tidigt och åka till jobbet.... Var så trött imorse... Usch. Men dagarna bara rusar förbi så snart är det helg igen =) Tiden går faktiskt fortare och fortare ju äldre man
blir. Skrämmande.

Har varit konstant hungrig idag. Det är så irriterande.

En annan sak som är irriterande är när man sitter på tåget och läser en tidning eller nåt och personen som sitter bredvid sitter och sneglar och smygläser...sjukt irriterande! Eller är det bara jag?

Jag kanske vaknat på fel sida idag...

Nä, nu ska jag ringa mormor och morfar och höra om de vill ha lite besök imorgon. De brukar bli så glada när man kommer och hälsar på. Kanske ska göra dem ännu gladare och sova över också. Vi får se. =)

Fotade vår fina rabatt i lördags. Ska lägga upp bilder snart på alla vackra blommor!

Ha en fortsatt trevlig måndag!

image21

Kommentarer
Postat av: Emma

Jävla snylatre, dem får väl köpa sin egen tidning. Spänn ögonen i dem nästa gång!

2008-04-07 @ 22:34:31
URL: http://rodemma.blogg.se
Postat av: isabel

Hej igen!
nej, tyvärr är det ju inte det. Förutom examensarbetet har jag två kurser kvar. De är iof bara fem veckor totalt, men de kräver att jag måste vara i skolan. Och det kan jag ju inte som det antagligen kommer att se ut =) Om inte annat vill jag inte det heller. Tror jag kommer att ha fullt upp ändå =)
Har för mig att du åkte norrut och pluggade?? Är du klar?
Ha en toppendag!
kramar

2008-04-09 @ 09:38:16
Postat av: Hanna

Haha, ja. Han blev glad.. Vi får väl hålla tummarna! Idag ska vi deklarera så vi får tillbaka pengarna snabbt! :)
Jag håller tummarna för er. Har ni några planer för sommaren förresten? Nu när snön kommit.. igen.. har jag börjat fundera på sommaren :)
Nja, blir nog ingen torontoresa för mej. vi får väl se om det blir ngn för A heller, kanske en semester i vinter inte skulle vara fel :)
kramaa

2008-04-09 @ 10:25:02
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaha, okej, vi kommer gärna i alla fall om ni känner att ni orkar och vill :)
Tråkmånsar =P
Vilket jäkla skitväder. Man blir ju asdeppig!

2008-04-09 @ 16:42:58
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0