Morfar 79 år

Har varit och firat morfar som fyllde 79 år igår! Fick jättegod smörgåstårta, bullar, kakor och princesstårta! Proppmätt! Köpte en blandning av lotter (som han faktiskt vann 50 kr på) och en tidning (illustrerad vetenskap). Den tycker han om att läsa men tycker den är för dyr att köpa själv...=)

 
Födelsedagsbarnet


♦♦♦♦♦♦

Var faktiskt hurtig imorse och gick 50 min stavgång! jätteskönt!
Åkte sen in en sväng till Richards föräldrar. Richard satt och fixade med sin presentation av exjobbet och jag och Ingegerd gick en sväng till Gränby och kikade lite. Köpte en svart, enkel kofta! Alltid bra att ha!

Ikväll ska vi titta på Helens små underverk med Kate Hudson.


Kommentarer
Postat av: Hanna

50 min stavgång. du gör det inte lätt för mej haha. jag ska nog sluta läsa här så jag inte känner mej alltför dålig ;) nejdå, keeep up the good work!
fint med blommorna, dax att röja upp på balkongen nu och plantera nytt :)

2008-04-19 @ 21:40:22
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0