Sovmorgon och garderobsstädning

Idag blev det en rejäl sovmorgon för vår del! Ända till halv elva sov vi! Sååå skönt!

Har tagit mig i kragen och städat garderoben också! Så mycket bortrensat blev det inte, men den ser iallafall snyggare ut än innan. Inser att jag har mycket kläder, men en hel del som är fruktansvärt tråkiga... Och mycket jag skulle behöva uppdatera till nåt fräschare!

När jag ändå var i farten så passade jag på att kratta lite på gräsmattan också så att den blir lite grönare! Längtar till sommaren då man kan sitta ute och grilla och plantera lite i landet..=)

Nä, nu ska vi skruva upp lite tavlor i sovrummet! De har stått nedpackade alldeles för länge!

image27
Härligt med sommar!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ha en bra lördag!

2008-04-12 @ 17:32:43
URL: http://madeleine1989.blogg.se
Postat av: Hanna

ni är ju så duktiga på att fotografera och rama in o så att jag i bilen hem satt och funderade på om vi inte hade några tavlor eller fotografier att rama in. ni har det så mysigt hemma :)

2008-04-13 @ 11:42:38
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0