1:a advent

Helgen har varit riktigt skön! Har hunnit med en hel del, men skulle gärna vilja ha en dag till.

I fredags träffade jag en kompis efter jobbet på lite after-work! Jättemysigt! åkte sedan hem till R's föräldrar och åt en sen middag och myste i soffan. Vi sov kvar där och passade på att uträtta lite ärenden på stan på lördagen. Eftermiddagen ägnades åt att adventspynta, göra köttbullar och lyssna på lite julmusik! Det får man när man gör något juligt! På kvällen kom Tossa, Hanna & Emil över på middag! vi bjöd på baconlindad kyckling med rotfrukter i ugn. Mums!

På söndagen gjorde jag scones till frukost! Mormor & Morfar kom över mitt på dan och fikade en stund. Sedan bakade jag lussebullar med mamma och gjorde lasagne som vi åt tillsammans. Lussebullarna blev jättegoda!
har nu även fått upp granen och belysningen ute. Det blev jättefint!                                                                
Nu ska jag bestämt träff med kudden!

God natt och sov gott!



Kommentarer
Postat av: isabel

Vilken mysig helg du verkar haft! Jo jag har köpt den på HM (där det finns mycket sjyssta klänningar just nu). Har även sett en hel del snygga på Gina tricot!

ta hand om dej!

kramar

2008-12-01 @ 22:37:35
Postat av: Hanna

de kom på besök iaf, trevligt! jag snurrade upp mej i smset jag skickade. vi är lediga på luciahelgen. jag ser typ dubbelt idag, skittrött. ja men visst, lördagen kanske?

2008-12-02 @ 13:33:28
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0