Julstämning?

Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är jullov! Eller jullov...det kanske man bara säger när man går i skolan? Julledigt får jag säga istället! Åhh det ska bli sååå skönt! Jag trivs jättebra på jobbet, men jag längtar verkligen efter att få vara lite ledig!

Jag börjar dock känna mig lite stressad...har inte köpt en enda julklapp ännu... och vet inte riktigt vad jag ska köpa.. Har inte fått någon riktig julkänsla än heller...jag vet inte vad det är som saknas. Snö kanske? Eller granen? Eller....?

Vad har ni för tips för att komma i julstämning?


Oj, den här glömde jag i söndags! Bättre sent än aldrig...


Kommentarer
Postat av: isabel

Ja jag tror faktiskt att det skulle vara en bra dag. Både min mamma är ledig och jag tror att karln min kommer då också så jag har dubbla barnvakter på kvällen =P Har du något hemnr så man kan ringa dej när det börjar närma sig?

ha en härlig helg som kommer!

kramar

2008-12-18 @ 10:14:55
Postat av: isabel

hihi vet faktiskt inte vart jag hittat den men jag tror att jag sökte på "animationer" eller "animations" på bildsidan på google faktiskt. Sen är det bara att spara den och använda den som vilken bild som helst.



jaaa tack för numren! nu kan jag höra av mej!



kram!

2008-12-18 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0