Nu är det jul igen!

Igår när jag kom hem efter jobbet mådde jag piss... Världens huvudvärk, illamående och frossa. Tog en huvudvärkstablett och gick och la mig direkt när jag kom hem vid halv sju. Vaknade klockan åtta och hade fortfarande ont i huvudet. Tog en till tablett och somnade om. Richard väckte mig vid kvart i nio och undrade om jag inte borde äta något. Masade mig ur sängen och åt lite snabbmakaroner, borstade tänderna och gick och la mig igen och sov tills jag skulle upp imorse. Idag har jag varit jättepigg! Inte så konstigt eftersom jag sov så mycket igår!

Ikväll har vi tagit in och klätt granen! den blev jättefin! Nu känns det lite mer som om det snart är jul! Och imorgon är sista dan på jobbet innan julledigheten! Åhhh vad skönt!



~ Merry Christmas~

Kommentarer
Postat av: Hanna

heej. vad fin granen blev. längtar tills vi ska fixa vårat. vi har traditionen att inte klä den förens den 23:e. känns ovanligt ivrigt iår. kanske för att i har hus. lediga mån och tis? jag är hemma om du har lust att ses en stund?

2008-12-19 @ 17:41:01
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0