Allsång på Skansen

Idag har vi haft sommaravslutningslunch med jobbet. Vi var på Soliden och åt världens godaste sommarbuffé! En massa olika sorters sill, lax, skinka, bröd, ostar, you name it. Mums!

Hörde Christer Sjögren repa samma låt 5 gånger..kul... *I love Europe..* Världens bästa låt! NOT! =)

Gick en liten  runda på Skansen efter lunch och tittade på lite djurbebisar. Älgkalvar och björnungar. Supersöta. Är riktigt mysigt att strosa runt på Skansen när det är fint väder! Ska nog ta och göra det någon dag i sommar. På semestern kanske?

Förstår mig inte riktigt på de människor som sitter framme vid scenen en hel dag och väntar på Allsång på Skansen... Ok om det är fint väder, men ändå... sitta på samma ställe en hel dag för att se något som man kan se på TV.. Haha gud vad jag är tråkig! =)

Har blivit råtorr på armarna. Jag förstår inte... Så torr så jag flagnar. Och jag har inte bränt mig... Någon som har något bra tips på en bra hudcreme?

Nu ska jag dra på mig mysbyxorna och sätta mig i soffan! Kanske blir en liten film ikväll?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mitt hemliga recept heter HTH. :)

2008-06-25 @ 06:31:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0