Fullt upp...

Idag har jag varit med jobbet och haft picnic i Tantolunden. Jättemysigt! Vi hade lite sommaravslutning innan alla börjar gå på semester. Åt god tårta och spelade kubb och boule och njöt av det härliga vädret!

*****

Mamma fyller 50 på lördag och då blir det stor fest med 50-tals tema! Därför är det fullt upp alla kvällar denna vecka med all planering, resa tält, bära bord och stolar, ordna maten, baka pajer, baka tårtor, städa, röja osv osv.... Ja, ni förstår... Inte nog med att man är helt slut när man kommer hem från jobbet... Men vad gör man inte för sin älskade mamma?! Hon fyller faktiskt 50 bara en gång!

Snälla mormor och morfar är här och hjälper till och sliter! De är så snälla!

*****

Nu måste jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon så det går lite smidigare imorgon bitti!

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hanna

bikini? ;)

2008-06-04 @ 09:01:54
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: isabel

du MÅSTE BARA visa upp vad du hade på dej på 50-årsfesten sen =) Det är kul med 50-talstema. Bara det där att ha kjol e kul (det har jag sällan iaf..)

ha det fint!

kramar

2008-06-04 @ 13:14:19
Postat av: Hanna

haha på tåget ja.. hade sett kul ut!

2008-06-04 @ 22:11:19
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0