Bikini-ångest...

Samma sak varje år...bikini-ångesten görs sig påmind när solen börjar värma och affärerna kryllar av en massa fina bikinis... Självklart vill man ha en ny bikini varje sommar och då är det bara att ge sig in i det hemsa ljuset i provhytterna och klämma på sig den ena bikinin efter den andra, bara för att känna självfötroendet minska för varje bikini... =(  Och varför är det alltid så att man måste ta 2-3 storlekar större på underdelen än på överdelen? Jag tycker inte att jag är direkt oproportionerlig (?,) och jag undrar hur man måste se ut för att ha samma storlek på över- och underdel...???

Okej, jag hatar att prova bikinis, ändå så står man där varje år och hoppas att bikinin detta år har förvandlats till något magisk sak som sitter bra och som man känner sig bekväm i... ha ha =)

Var iaf en snabbis på stan häromdagen efter jobbet och letade 20-års present till lillebror och passade då på att prova några bikinis. Blev så deprimerad så jag var tvungen att köpa mig ett par jättefina byxor för att muntra upp mig själv! =)


*Bikinikatter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0