Man blir så glad...

Igår var det ju helt fantastikt väder! Man blir så himla glad!

Var ut och gick en promenad på förmiddagen innan mormor och morfar kom och fikade lite. Wienerbröd! Mums, det var inte igår jag åt det. Satt ute i solen en stund och sög i mig vitaminer!

Åkte in till stan på eftermiddan och satt på Katalin med en öl och njöt av solen. Helt underbart!

Var bjudna på middag hos lillebror och flickvän så vi tog en promenad dit från stan. satt och mös lite på deras balkong och bjöds sedan på en fantastisk god middag! Jag var så mätt när vi gick därifrån så jag mådde illa... =)

Idag har vi varit och spanat in nya IKEA! Jättefint faktiskt. Jag tycker det var riktigt bra! Köpte tyg som jag ska sy gardiner till köket av, jag tror det kan passa bra.

Nu blir det lite slappa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0