Tar åldern ut sin rätt?

Den här helgen har verkligen varit fullspäckad!

Det började faktiskt redan i torsdags med 2-dagars kurs om projekarbete i Eskilstuna. Som vanligt är det långa intensiva dagar, men som tur var så fick jag sova över i Eskilstuna, vilket sparade många timmars resande och jag fick en hel del sömn. På fredagen åkte jag direkt till Jos examensfest i Stockholm. Jätterolig fest! Har inte haft så roligt på väldigt länge! Kom i säng vid halv fem och vaknade vid halv åtta dagen efter...
Så roligt att träffa sina underbara vänner som jag träffar alldeles för sällan! Och jag förstår inte varför vi inte ses oftare??? Ni är världens bästa! 

                 

Sov iallafall kvar i Stockholm och fick skjuts tillbaka till Uppsala på lördagen. Åkte direkt och köpte present till R's brors flickvän som också tagit examen. Duschade och bytte om och iväg till helgens examensfest nummer två. Massa god mat och dricka återigen. Var där ett par timmar och sedan åkte vi hem till en kompis som fyllt år och hade lite förfest. Tänkte att man måste passa på att träffa sina vänner när alla kan och medan man är ung och pigg =). Hade lämnat möjligheten för utgång öppen och utgång blev det... Var inte speciellt roligt ute så vi kom hem hyfsat tidigt iallafall. Förfesterna är alltid roligare! Tycker jag.

Idag var det iallafall skönt att det blev skaplig hemgång igår och inte för mycket alkohol. Vaknade dock imorse och hade jätteont i halsen och bröstet. Känns som om jag legat och tokhostat hela natten... har hostat hela dan idag också och knns osm om jag har sår i luftrören...hmmm inte roligt. Undrar om jag börjar bli sjuk efter helgens brist på sömn och festande utöver det vanliga och om det är åldern som tar ut sin rätt? 

Har för övrigt varit en lugn dag, Har tvättat lite och börjat plocka undan julsakerna, men granen får vara kvar lite till =) Måste köpa nya växter till fönstren, mina ser riktigt skabbiga ut...

Nä, nu ska jag ta tag i middagen. Hoppas halsen/bröstet känns bättre imorrn...tänkte ju träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0