Låååång vecka

Den här veckan har varit jättelång! På sätt och vis har det varit bra, för jag har sjukt mycket som jag vill hinna med på jobbet innan jag går på semester och mammaledighet. Hur som helst är det iallafall väldigt skönt med helg! I fredgas tog vi det bara lugnt hemma hos R's mamma o pappa och syskon. Igår var vi barnvakt åt Emil och SIxten, såå snälla barn! Jättemysigt var det!
Jag åkte in till stan på eftermiddan och träffade Elin som jag inte träffat sedan förra sommaren. Det var jätekul! vi gick en sväng på IKEA och bara pratade en massa. Hon ska ha barn i augusti så då kommer vi vara mammalediga samtidigt! Åkte sen och hämtade upp Richard som hade tittat på innebandy-finalen med Andreas o grabbarna, åkte hem och fick middag hos mamma o pappa. Tittade på en halv film och somnade i soffan =)
Idag skiner solen och jag ska ut och ta mig en promenad. På eftermiddan ska vi till mormor o morfar och fira morfar som fyller 81! Smörgåstårt och marängtårta! Mums! Brorsan kommer hem också, kul! Har inte träffat honom sedan i julas!
Nu ska jag klä på mig lite och ge mig ut, kanske pilla lite i rabatterna också =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0