Jag trodde...

...att jag skulle bli flitigare med inlägg här nu när jag är ledig, men icke...
Vet inte vart tiden tar vägen. Nu när det varit så här fint väder ett tag så har jag ifersej inte haft lust att sitta inomhus framför datorn, och när R kommit hem vill jag vara med honom.
Har knappt läst de bloggar som jag vanligtvis läser varje dag...
Hur ska det då bli när bebis är här? Kommer väl uppdatera bloggen max en gång i månaden...

Jaja, jag njuter iallafall av att vara ledig! Jag tror jag skulle kunna vara ledig jämt =) Nä, jag skulle nog bli rastlös efter ett tag, men nu njuter jag. Och det är ju definitivt roligare när man är ledig tillsammans med nån. Det enda som är jobbigt är att vi nu bara går och väntar på bebis och att vi inte vet hur länge det dröjer....kan ju lika gärna bli imorgon som om 4 veckor...ovisshet...vi längtar iallafall!

Tänk att det redan är midsommar! Den ska firas hemma hos A&H o grabbarna, ca 20 st blir vi! Det ska bli jättekul! Ska dit i eftermiddag och föröska montera upp partytältet. Hoppas alla delar finna kvar... Är ett bamsestort tält med en massa pinnar och grejer....men det ska nog gå bra!

Kom på att jag inte skrivit något inlägg om bröllopet vi var på i helgen. Jos o Micke som gifte sig, jättefint och mysigt! En jätterolig fest med en del dans blev det även för mig =) Eller dans kanske man inte kallar det, lite vickande och vaggande =)
Ska ladda upp lite bilder från kameran och lägga ut här senare.

Nä, nu ska jag röja upp lite här och ta mig en kopp kaffe ute i solen efter det. R jobbar till 11 så han är hemma tidigt! jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0