Smart drag...NOT

Kände mig så pass kry igår så jag tyckte att jag kunde åka till jobbet idag och fixa lite grejer... Inte så smart drag.. Kände redan på vägen dit att jag borde ha stannat hemma... Var iallafall kvar på jobbet till 11, sen åkte jag hem. Känner mig rätt krasslig nu...ont i huvudet, yr, matt i kroppen och allmänt seg.

Smart drag. NOT!

Hoppas helgen är tillräckligt lång för att tillfriskna på.

Har iallafall bunkrat upp med Daimglass! Har varit såå sugen på det hela veckan!

Hoppas ni alla får en bra helg! 


 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Åh fan man kanske ska köpa sig glass också. Det där såg ju syndigt gott ut =)

kram!

2009-01-23 @ 19:45:09
Postat av: Hanna

Jorå, idag är jag pigg. Hostar fortfarande men har varit på arbetsförmedlingen idag och storhandlat. Jobbat?

2009-01-26 @ 19:03:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0