Step up

Fick feber igår...och frossa. Usch det är så läskigt att man kan svettas och hacka tänder och skaka i hela kroppen samtidigt... Ingen kontroll alls.

Snälla "svärmor" kom iallafall med medicin igår kväll. Stark hostmedicin (med morfin i?) och någon form av antibiotika. Hoppas det vänder nu.

Tittade på "Step up" igår. den var bra, men jag tycker storyn påminner lite väl mycket om "Save the last dance"?
Har iallafall bunkrat upp med en hel del filmer: "Step up 2", "Stomp the yard", "Svärdet i stenen" och "Romeo & Juliet". Balndad kompott, men en hel del dansfilmer. Jag tycker det är coolt. Viken är er favorit-dansfilm? Jag återkommer med min favorit efter att jag sett Step up 2 och Stomp the yard. Några andra tips på bra dansfilmer (förutom Dirty dancing)? Någon som sett Dirty dancing 2 förresten?

Nä, sluta svamla nu.


Kommentarer
Postat av: Majs

Har du fått Cocillana av svärmor? Det är den bästa av de bästa hostmediciner. Innehåller en gnutta kokain... hehe. Man får inte köra när man tagit den... Hoppas du blir bättre, själv har febern släppt, men inte hostan... PUSS M



P.S. Såg att halva mitt inlägg försvann sist...Det är inte meningen att man ska äta riven ingefära... du ska lägga det i vatten och koka en stund och sedan sila av det och dricka spadet... :)

2009-01-21 @ 15:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0