Äntligen!

Nu har jag äntligen kunnat lägga in lite bilder från mammas 50 års fest!
Ett lite blandat urval...


*Syskonen Ohlsson med respektive*

      
1. Uppdukat i tältet ~ 2. Mamma och The King ~ 3. En present till mamma trodde vi =)
     
1. Kö till buffén ~ 2. Teatergänget hade skrivit en liten sång ~ 3. Dans till liveband efter tårtan ~ 4. Mormor

Mer kanske kommer så småningom.

*****

Idag har jag fått mycket gjort faktiskt. Brukar annars tycka att söndagar är jobbiga för jag blir stressad av att det är sista dan på helgen och att man måste passa på att slappna av... Idag har jag iaf gjort mycket och ändå känt mig avslappnad. =) Det blir väl så när man får saker gjort som man gått och tänkt på att göra länge, men som aldrig blivit av... T.ex. så har jag gått igenom alla mina gamla kläder som legat i garderoben, kassar och säckar i mitt gamla rum hos mamma och pappa. Jätteskönt att rensa ut och slänga en massa!
Har också varit ute och sprungit en runda! Jätteskönt!

*****

Igår var jag och R och hämtade ett av vår sommarbarn. Hon heter Kristine och kommer från Lettland. Hon och hennes storasyster har varit sommarbarn hos oss i 7 år, men i år är det bara Kristine som kommer att vara här för hennes storasyster ville hellre vara kvar i Lettland med sina kompisar och sin pojkvän. =) När de var här första gången var de 10 och 13 år. Nu är de 17 och 20 år, men de får komma så länge de vill. Det är jätteroligt att ha dem här och det blir ju som att få två systrar!

  
T.v. Jag och Kristine ~ T.h. Jag, Freddan och Agnese

Nu ska jag dricka en kopp the och sen blir det sängen med en bok! 

God natt och hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad kul med bilderna! vad läser du för ngt nu?

måste ses snart, för länge sedan!

kramaa

2008-06-16 @ 09:05:29
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: isabel

Åååå va fiina alla var!! Äslakde din prickiga kjol =D



Å herregud vad freddan blitt stor (mörkrädd)

visst tycker man att lillebrorsan alltid är typ sju år, lite rund om kinderna och alltid svagare än en själv? Ser man sånna där kort tänker man att man kan slänga sig i backen, typ...=)



Ha en toppendag!

2008-06-16 @ 10:17:47
Postat av: Hanna

åååh den är snart slut. njut!

vi ska ut till fredde häggboms stuga med klas kalas och hela gänget. det blir kul! emil ska med också.. :)

blir intressant.

får ta och ses till helgen därpå. hoppas på bäääätrre väder!

kraam

2008-06-16 @ 23:05:00
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0