Utvilad?

Hemma igen efter en helg i R's sommarstuga! Vädret har varit växlande och väldigt blåsigt, men vi har haft mysigt trots en del regn! Såå mysigt när det börjar bli kallt ute och man får tända brasan inne och krypa upp i soffan med en bok eller  bara sitta och prata och spela lite spel! Det enda problemet när man sitter inne och myser är att det blir för mycket godsaker....=(

Enligt tradition spelades det golf på midsommardagen. Min första runda för i år (faktiskt första gången jag höll i klubban i år...) Gick hyfsat med tanke på utgångsläget! Det räckte dock med nio hål för oss tjejer, så vi åkte hem och fixade maten (och solade) medan killarna gick 18 hål.

Har för övrigt bara tagit det lugnt hela helgen, men är sjukt trött... Ska snart krypa ner och läsa lite bok. Har börjat läsa "Flyga drake", har hört att den ska vara bra, men jag har inte kommit så långt ännu.

Ha en bra kväll!

     

* 1. Grabbarna "surfar", 2. Richard har badat i det kalla vattnet, 3. Jag, 4. Mjau *


Kommentarer
Postat av: isabel

haha! Ja det är ju tur att de kan lyfta saker åt en iaf! =P Ni verkade haft det mysigt av korten att döma.. Underbart! Älskar vatten, och speciellt havet. Drömmer väl liteom en egen sommarstuga så småningom i livet. Ha det gött!

2008-06-23 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0