Hektiska veckor

Har haft så mycket inbokat senaste tiden, både jobbgrejer och privat. Förra veckan var det två konferenser med jobbet, en i Bålsta med övernattning och en i Umeå över dagen. Därefter bar det av till Göteborg för att träffa gamla vänner från Lundatiden! Hur mysigt som helst, en riktig tjej-helg! Helt slut blir man i vilket fall, även om det är supertrevligt! Denna vecka har varit mycket möten och utbildningar på jobbet så jag känner mig stressad över att jag inte hinner med något annat...det som jag borde göra på jobbet... Jaja, man ska väl inte klaga, men jag längtar verkligen till helgen då jag ska få sova ut!

Nu ska jag slappa i soffan en liten stund... Lovar att skriva mer och intressantare saker inom den närmsta framtiden...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att få komma bort lite hemmifrån. Jag ser mest hemmet och hallen =/

2008-10-09 @ 14:01:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0