Fy vilken vecka...

...är så trött på detta tågkaos så jag är färdig att spy!
Inställda tåg gör mig ingenting, för de vet man om att de inte går, men tågen som är försenade av 100 olika anledningar och som man får noll information om är de som gör mig galen!
Igår spenderade jag drygt 5½ timme på att pendla för att jobba 7 timmar... kul?! Inte det minsta.
Gick tidigare från jobbet igår för att det var fredag och jag tänkte att det är skönt att komma hem tidigare och kunna få lite längre helg. Men så klart så var tåget försenat och vi fick dessutom stå i Knivsta 40 minuter pga signalfel och för att invänta 4 mötande tåg... Så jag var hemma samma tid som vanligt iallafall... Så tråkigt när det är ens fritid som går åt till att bara vänta och vänta...
Ursäkta detta tråkiga inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig lite...
Nu är det iallafall helg och vi tänkte beställa barnvagn idag och köpa en present till grannens lilla bebis!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul! Vilken färg ska ni har på vagnen? :)

2010-02-27 @ 10:34:02
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag visste inte att du hade en blogg!! Va kul!!

Bebisen kommer om en manad!!

Ska ni ocksa fa barn??? Grattis!!!

Va kul!!! Nu nar jag vet att du har en blogg sa ska jag lasa den sa man har lite koll! :)

Kram!!!

2010-02-27 @ 10:54:56
URL: http://ajsabelle.blogg.se/
Postat av: Sofie Hesselbäck

Vi bor ju också på landet men jag har en 3 hjulig vagn iaf. En Quinny Freestyle. Man kan låsa framhjulet och det är stora lufthjul.

Jag ville absolut ha lufthjul för det tar mycket av stötarna när man går på grusvägar och så. Vagnen är hur bra som helst. Det blir ganska tungt med en traditionell fyrhjuling så fort bebisen blir lite större.

Men en vagn med små snurrande hjul fram funkar inte alls på landet. Iofs har den vintern varit extrem så jag hade inte övelevt utan min bärsjal! Skaffa en sån så löser sig allt.

Kram!

2010-02-27 @ 13:35:43
Postat av: Sofie

http://www.blocket.se/skaraborg/Quinny_XL_Freestyle_Comfort_26077414.htm?ca=8&w=2



exakt sån här har vi.

2010-02-28 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0