En dag utan planer

Idag har jag inget planerat! Richard är inne i stan hela dan och hjälper sin bror att renovera lägenheten, så det är bara jag och bebben idag =) Utan bil är vi ocskå, så det är svårt att ta sig någonstans...

Väntar på regnet så att jag kan slöa inne med gott samvete =) haha!

Funderar på att kanske skämma bort mig själv lite med ansiktsmask, fotbad, raka benen (om jag når...) och kanske en hårinpackning? Hmmm...ska se vad som finns i badrumsskåpet.

Först ska jag titta på Vampire Diaries, min nya favvo-vampyr-serie =)

Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt att du har så lite kvar, men tänk också hur fort en graviditet går när man väl är i slutet =)

haha jag kom ihåg att jag lät bli att raka min bikinilinje sista månaden, jag såg ju inte! Sen efter jag fött barn och tog mig en titt. Rena regnskogen! =D

kram till dej

2010-05-08 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0