Vart tar tiden vägen?

I tisdags var jag och vägde Emma och denna gång stannade vågen på 7130 gram! Hennes stadiga viktökning med 400 g/vecka har alltså klingat av till 200 g/vecka. Känns bra tycker jag, annars kommer jag inte att orka bära på henne snart... =)
Jag är så glad att hon äter och växer! Hade varit jobbigt att ha en bebis som vägrar äta och om inte går upp i vikt...

Veckorna försvinner i en rasande fart! I helgen som var hade vi besök från Göteborg! Emma var exemplarisk hela helgen, såå duktig!



Denna vecka är snart uppbokad...=) På fredag ska jag äntligen bli av med utväxten och fräscha upp topparna lite! Ska bli sååå skönt!

Nu tror jag att det är en liten tjej som håller på att vakna =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

absolut kan vi det! :)



Vad kul, du får hälsa så mkt från mej! Hon är från Alunda, lite kuriosa ;)



Tycker inte alls han har blivit bättre. Men vi går väl ge det en vecka iaf.

Kram

2010-09-15 @ 15:36:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

det är ljugnt i början på veckan. men emil fick feber inatt,så vi kan väl avvakta lite o se om han blir bättre? kan vara en topp bara, ingen förkylning so far.. :)

2010-09-19 @ 09:52:08
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0