Fredag-kväll

Var faktiskt jätteduktig idag och sprang en vända efter jobbet! =) Mycket stolt över mig själv!



Richard bjöd över mamma och pappa på middag, så det blev hans uppgift. =) Mycket gott blev det: Baconlindad kycklingfilé fylld med feta-ajvar. Mums!



Sitter och väntar på förlängningen av SM-finalen i ishockey. Är ju alltid spännande när det är avgörande match! 



Imorgon ska vi fira morfar som fyller 79 idag! Det ska bli kul! Måste bara hitta nån bra present...

Nä, nu fortsätter finalen!

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

duktig du är och rikard, du tror inte att han skulle kunna ta en kurs med han jag bor med? ;)

fick en biljett tills imorrn ändå. pappa är ju otrolig. Han vet nog inte ens var han har sina fötter. blev lite halvsur på han faktiskt. lovade mej en biljett i julas och så ger han den till sin tjej som är 0 intresserad av innebandy så fick jag ingen plats. sen visade sej att hon hade lagt bort en som hon "plötsligt" hittade så jag kunde åka med ändå.. hm.

hur långt har du sprungit då? varit nära på och svimma? ;)

2008-04-18 @ 23:35:10
URL: http://hannamariak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0