Shopping

Fredagen bjöd på lite tid för shopping efter jobbet! Jag hittade mest lite smågrejer, medan R köpt en Tiger-kostym! Riktigt snygg!

Kvällen spenderades i soffan med ett glas rödvin och lite zappande mellan kanalerna... Började titta på filmen "Any given sunday" men jag somnade efter typ 20 min och sov en stund i soffan innan jag bestämde mig för att gå och lägga mig. Sov till 9 imorse, jätteskönt!

Ska snart ut i det fina vädret och ta en långpromenad! Sen ska jag försöka bestämma vad jag ska ha på mig ikväll... *suck*..Känner mig så blek och oformad... Vad ska det bli för väder ikväll egentligen? Hatar att välja ut kläder..man vill ju ha något som är lite festligar än vad man har på sig till vardags, men samtifdigt vill jag ha något som jag känner mig bekväm i...

Iaf. Ska försöka komma ihåg att fixa naglarna också. De behöver sig verkligen en omgång!

Här är lite bilder på mina shopping-"fynd"


 

           

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad kul o shoppa :) var ett tag sedan för min del.. funderar på klänning, men vet inte. ärligt så vet jag inte vad som är "inne". sätt på dej något kul så blir nog kvällen dessamma. nu ska jag röra mej utåt alldeles strax. kraam

2008-04-05 @ 12:04:57
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: erika

Jättefina lila armband. Får man fråga vart dom kommer ifrån?

2008-04-09 @ 17:18:57
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0