Överraskning

Äntligen hemma igen efter en hektisk vecka! Kom på att jag inte varit hemma sedan förra onsdagen med undantag av en snabb vända i söndags för att packa om väskan... Iaf sjukt skönt att vara hemma!

Igår kväll var A och D här och myste lite. De åker till Uddevalla idag och blir kvar där tills de ska åka ut och resa två månader i sydamerika, så det här var kanske sista tillfället att hinna träffas.... =( Vi hade iaf väldigt mysigt med vin, ost, kex och lite annat snacks. Har b.t.w. invigt vår vindagbok som vi fick i present! Det första vinet som blev inskrivet var Ecologica från Argentina. Rättvisemärkt och KRAV-märkt. Det var faktiskt riktigt gott!

Idag har jag lovat en kompis att hjälpa till på en överraskningsfest för hennes mamma som fyllt 60 (så himla skoj!), så jag ska bege mig till Stockholm efter lunch och blir förhoppningsvis hämtad av R vid tåget inatt =)
Ska bli kul, men känner mig lite seg när jag inte varit hemma på aslänge!

Kom på: Måste tvätta!

Puss 


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Själv har jag blivit lite av en hushållerska nu när jag bor hemma hos mamma. Funderar på att börja hyra ut mej själv ;)

2008-08-30 @ 23:58:16
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0