Raindrops keep falling on my head...

Gud vad det regnar ute, ganska mysigt, men det hade varit härligt med lite sol sista veckan av semestern.. =)

Men, men... idag ska jag istället ta itu med lite städning och divere småplock. Det behövs alltid och idag är en perfekt dag att göra sånt! Skulle egentligen behöva sätta oss ner och gå igenom en massa foton och skicka in för framkallning... Tror inte vi har gjort det sedan 2005.... OOops.

♦♦♦♦♦

Igår var jag en sväng på stan och fyndade lite kläder på MQ, halva rea-priset! Köpte två basic-tröjor med 3/4 ärm för 35 kr/st! Var lite speciella färger, men jättebra att ha hemma! Hittade också en luvtröja på herravdelningen för 124 kr. Hittade också ett par riktigt snygga skor. Var såååå nära att köpa dem, men tog mig i kragen och insåg att de inte riktigt var min stil...tyvärr...

Nu ska jag gräva fram dammsugaren!


Kommentarer
Postat av: isabel

herregud vad mysigt det såg ut med semester! =D Hoppas ni hade det riktigt trevligt! Hinner inte skriva så mycket p åbloggen nu för tiden. Eller vet du, jag orkar inte =P Men det kommer no gtillbaka när sambon börjar skolan igen, då får jag tråkigt =)

kram på dej!

2008-08-09 @ 09:02:02
Postat av: Hanna

Tack själv min sköna :)

2008-08-10 @ 15:22:45
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: isabel

haha, jaa han är iaf lik mej som bebis =P

Hur är det med dej då?

börjat jobba igen? Eller njuter du fortfarande av sommaren?

kramar!

2008-08-12 @ 08:53:58
Postat av: isabel

JA visstgör hon?! helt fantastiska är dem. Därför tror jag att det är ännu bättre att beställa av henne än ett vanligt konditiori. Den tjejen har verkligen talang!

kramar*

2008-08-14 @ 17:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0