Oh my god!!

Gick upp kl 7 och tittade på Lucia på SVT. Det var mysigt. Det var Malmös Lucia som de hade filmat och det var lite roligt att de hade textat när de intervjuade en del personer. Ha ha. Det var en liten barnkör med också som sjöng julsånger på riktig skånska! Jättekul!


Sitter och tittar på My Super Sweet 16 på MTV. Ni som har sett programmet vet hur det är. Jag säger bara: Oh my god vilka bortskämda barn!!!!! Jag mår lite dåligt av det... Idag var det en tjej som fyllde femton (trots att programmet heter My super sweet 16) och hon ville ha en bil i födelsedagspresent för att kunna övningsköra i. Bilen hon ville ha var en Lexus cab nånting och kostade 67000 dollar. Det värsta var att hennes mamma köpte den åt henne och gav den till henne på hennes födelsedag. Då blev dottern asförbannad för att hon hade sagt att hon ville få bilen på sin fest, inte på sin födelsedag. Ungen börjar stortjuta och svor åt sin mamma och sa att hon förstört hennes liv och att hon var dum i huvudet. Mamman var tvungen att lämna tillbaka bilen... Alltså jag förstår inte.... Hur kan man bli sån? Hur kan man som förälder skämma bort sina barn till den gränsen? Här kan ni se det.



 


Tänkte att vi skulle ut och ta gran idag. Den ska ju stå halvsvalt ett tag innan man tar in den i värmen. Vill ju njuta av granen ett tag innan jul också! Kanske ska försöka åka in till stan en sväng och handla lite julklappar idag... får se.

Nu ska jag hämta tidningen och sen blir det frukost!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0