Överjäst

Julen har varit fantastisk! Har tagit det riktigt lugnt och bara kopplat av! Har inte blivit så mycket farande fram och tillbaka i år vilket varit jätteskönt! Har ätit så mycket mat och godis så jag känner mig som en överjäst degklump... Usch. Det får bli lite ändring nu när julen är över!

Ha fått massor av fina julklappar! Bl.a. en gutjärnsgryta, en Spa-resa, en elvisp, parfym, lite böcker, fler delar till våra vardagsbetick, muggar från Rörstrand/Filippa K och en massa annat smätt och gott! Jag blir så bortskämd!

Tusen tack alla för de fina julklapparna! Har jag verkligen varit så här snäll i år? =)

Har inte hunnit lägga in bilderna från julen på datorn ännu, så de får komma vid ett senare tillfälle!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen dra med mig R ut på en promenad!

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0