The grinch

Första dagen på julledigheten och jag har all möjlighet i världen att sova hur länge jag vill med gott samvete. Vad händer? Jag vaknar kl 05.38... =) Men det gäller ju att njuta av varje sekund av ledigheten eller hur? Rätt mysigt att vara uppe tidigt och bara njuta av den fina granen!

Har nu tittat på Grinchen. Rätt fånig, men lite gullig. Funderar på om jag ska ta och slå in några julklappar. Var faktiskt en sväng på stan i onsdags och hittade några, det känns skönt att ha börjat lite iallafall! =) Får se om det blir en sväng till stan idag eller imorgon eller om vi spar det till på måndag. R har inte börjat än...

Igår var jag och klippte mig och blev några nyanser ljusare! tack ännu en gågn Emma! Du är såå duktig! Jag är jättenöjd! Alltid ovant första dagen när man är nyfrissad, men jag trivs verkligen jättebra i kortare hår! Och ljust!
Bild kommer senare.

Julklappar får det bli! Så vi har några att lägga under granen!

Kommentarer
Postat av: isabel

Imorse såg jag av en ren slump också på "the grinsch". Hör liksom julen till fast jag aldrig kollade på det som liten. Tur var väl det kanske, för han är bra demprimerande en bra bit i filmen...

Hoppas vi ses snart!

kramar

2008-12-22 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0