Det blir inte alltid som man tänkt sig

Tänkte att jag skulle skriva mycket på min blogg nu när jag har semester, men icke... Tiden flyger iväg fortare än vanligt...
Har under veckan mest bara varit, vilket är jätteskönt! Inte ha allt planerat i förväg, utan bara ta dagen som den kommer. I onsdags var jag och Kristine en sväng på stan kikade lite. Sedan begav vi oss till Mormor & morfar där vi blev bjudna på pannkaksplättar med massa olika sorters sylt och grädde och glass. Mums! Självklart bjöds det på kaffe, bullar och kakor också! Gick runt i deras trädgård och titta på alla blommor, buskar, grönsaker och fruktträd! De är så duktiga på sånt.

Igår var vi och växlade pengar till Kroatien. På eftermiddan kom Tossa, Hanna och Emil på besök och käkade lite lunch/middag. Så roligt att få lite spontana besök! =)

Idag ska vi tvätta lite och börja packa så man slipper stå i sista stund och panikpacka och packa om...

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0