Oj...

...såg att det var 1 vecka och 2 dagar sedan jag skrev det senaste inlägget.... Tiden går ALLDELES för fort.
Har dock inte gjort så mycket annat än jobbat... =)

***************

Håller just nu på att baka bröd till ikväll. Jag o R ska ha examensfest! Ska bli jättekul! Lite familj, släkt och vänner och mat o dryck i ett stort partytält =) Vet inte hur många gånger vi har firat att vi är färdiga med pluggandet... Först firade vi när jag o Kajsa lämnade in exjobbet, sen firade vi när vi presenterade exjobbet, sen blev det firande när exjobbet (efter en del kompletteringar) blev godkänt. Men nu ska det firas av på riktigt! För sista gången =)

***************

En vecka kvar till semester! =) Ska bli såå skönt! Kommer vara lugnt på jobbet nästa vecka när de flesta andra gått på semester. Ska ifersej bli ganska skönt, för jag tror att jag kommer att få lite mer gjort...hoppas det iaf. =)

***************

Nu skriker brödet på mig... Jag måste skärpa mig när det gäller bloggandet....varför ska jag annars ha en blogg?

Trevlig helg, trevlig sommar och trevlig semester!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Maten var ju jättegod i lördags. Hade gärna velat stanna längre, men det slår ju aldrig fel att saker och ting kolliderar..



Dumt med bion idag. Resten av veckan känns rätt bokad så om du kan nästa vecka vore det jättekul!



Kram

2008-07-08 @ 16:48:37
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0