Lördag

Har på förmiddan hunnit med att äta frukost, klätt på mig och sminkat mig, skjutsat Richard till tåget, diskat, bakat kladdkaka och druckit kaffe hos mamma och pappa. Inte illa...
Elin & Tuva kommer och hälsar på idag och vi tänkte åka en sväng till Thuns och se om man kan göra några fynd. =) Ska bli jättekul att ses, för vi har verkligen inte träffats på hur länge som helst!

Tina vann Let's dance igår! Hon är jättecool tycker jag! Och så glad! =)
image6
Foto: Pether Engström

Nu kikar solen fram. Härligt!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får hälsa om du hinner se detta innan ni åker.. vad kul! Du får berätta hur de mår sen! hoppas du hittar något fint. tyckte det var dåligt med tjejkläder men å andra sidan hade jag varken tid elkler lust att springa o leta efter ngt =p
KRAAM

2008-03-29 @ 11:44:55
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: Hanna

det går fint att länka :)

2008-03-29 @ 11:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0