Vart tar tiden vägen?

Tiden rusar iväg... Det var nyss helg och imorgon är det redan onsdag... Och inget speciellt har hänt heller...

Mina dagar ser i princip likadana ut, så här ungerfär:

04.30
Gå upp
Sminkar och klär på mig
Äter frukost
Borstar tänderna
05.30
Sätter mig i bilen och åker fram till bussen
Buss till stan
Tåget till Stockholm
Tunnelbanan sist biten till jobbet
7.00-16.15
Jobba, jobba, lunch, jobba, fika, jobba
Samma resa hem, tunnelbana, tåg, buss, bil...
18.15
Äta mat
Varva ner en stund i soffan

Efter detta har jag ca 2,5 h att göra saker innan jag måste gå och lägga mig...

Så nu vet ni varför jag inte skriver så mycket spännande här...det händer helt enkelt inte så mycket. =)





Kommentarer
Postat av: Hanna

Som sagt det är beundransvärt.
Visst ska vi bli grannar, nästinpå iaf :)

2008-05-13 @ 22:36:54
URL: http://hannamariak.blogg.se
Postat av: isabel

haha, mina dagar ser också jävligt lika ut rent ut sagt. Man kanske skulle byta liv med någon en dag??
kram

2008-05-14 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0