Rörd...

Glömde tömma brevlådan igår när jag kom hem från jobbet så när jag var och tittade imorse var den alldeles överfull. Men inte av reklam som den brukar vara annars, utan nästan bara av roliga saker:
* Gårdagens UNT (okej inte jätterolig att läsa dagen efter, men serierna är roliga idag också)
* Dagens UNT (lite blöt i ena kanten p.g.a. att den stack utanför locket på brevlådan...)
* Ett nummer av Damernas Värld (alltid trevligt med tidningar, även om DV inte är min favorittidning, men det var väl något bra erbjdande med en present som jag inte kunde motstå....=) )
* Ett nummer av Sköna Hem (Älskar såna tidningar)

och sist men inte minst (faktiskt det största i brevlådan)

* Ett CHOKLADOGRAM!!

Gud så spännande!! Det visade sig vara från ett par kompisar som var här på middag för några veckor sedan som tackade för senast! Jag blev alldeles rörd. Jag tänker aldrig på att göra sånt...

Nu ska jag bläddra igenom mina tidningar och sen göra mig iordning och åka in till stan. (Otroligt nog har de redan varit ute och plogat vägen så det går att ta sig fram....det brukar annars ta bra lång tid innan de prioriterar vår väg)

Adios!



* Just det: Fick en julklapp med DV i form av en eyliner från FACE. Tackar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

har prenumeration på sköna hem men hinner aldrig läsa dem. samlar nu så får ja väl läsa om några år.. vad gör ni idag?

2008-11-22 @ 12:12:27
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi ska nog åka in. Hör av mej på mobben om du inte hinner se detta. Kramis

2008-11-22 @ 12:24:53
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag vill också ha chokladogram! =D Varje dag! Och ja Kevin är böst och man undrar starkt om det inte är dags att lägga ner idol snart... Det har liksom gått för många år.

Visst borde snön ligga kvar? Jag älskar kyla och snö! Slask är det värsta jag vet!

kramar

2008-11-22 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0