tycker jag

Sitter uppkrupen i soffan med lite varm glögg och slötittar på Idol. Egentligen är det förbjudet att dricka glögg så här tidigt, men det är ju sååå gott!

Tycker nästan att Idolerna blir sämre och sämre... Det är egentligen bara Kevin som är riktigt bra. Tycker jag.

Idag blev det en ovanligt lång dag på jobbet. Brukar annars ha som vana att gå hem lite tidigare på fredagarna, men idag var det så mycket som jag ville ha avklarat innan helgen och timmarna gick så fort... Var inte hemma förrän sju och R är på middag med jobbet, så jag och pappa och grannen beställde pizza! =) Var lite lagom hungrig eftersom jag åt lunch kl 11.

Igår beställde jag ett lass med pocketböcker. Fick detta i present av R,  jag beställer och han betalar. Jättebra! Det blev mest deckare (såklart), men även en klassiker som alla på jobbet pratar så mycket om och tycker att alla borde ha läst, så jag tänkte ge den ett försök. Sen beställde jag "Den hemlige kocken". Den som handlar om alla konstiga tillsatser, t.ex. E621, E100, E175 osv osv, som finns i vår mat. Kommer väl inte att vilja äta nånting efter det...

Oj, Idol är slut och Fredag hela veckan har börjat. Ha ha, nu är det Stekarn! Han är bra!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0