Vill man vara fin får plånboken lida pin...

Sitter och myser i soffan med ett glas rödvin och längtar till helgen. Har varit så trött måndag och tisdag och ser riktigt fram emot en sovmorgon! Har även börjat fundera på vad vi ska ha för adventsbelysning och julpynt. äger inte så mycket sånt eftersom vi alltid åkt hem under julen när vi pluggade i Lund och la inte ner så mycket tid och pengar på julpynt...
Får väl ta en sväng i helgen och kika lite. =)

◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊ ◊

Idag har jag köpt ett start-kit med I.d. bareMinerals. Lite nervöst att lägga ut så mycket pengar på smink när man inte riktigt vet om man kommer att tycka om det eller inte, men jag har hört och läst så mycket bra om det så det är förhoppningsvis värt att prova!

Någon annan som testat smink från i.d.?

Jag får utvärdera det sen när jag provat det ett tag.




Nu ska jag kika lite mer på mitt smink =)

Ha en bra kväll och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefint, stor sol o blå himmel! :)

2008-11-05 @ 10:42:42
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

typ www.scrapbbooking.com olika scraapbooks papper använder jag.

2008-11-10 @ 18:23:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0