En tom helg

Har ingenting inplanerat i helgen och det ska bli såååå skönt! Min förkylning vägrar ge med sig, så jag ska försöka vila bort den i helgen. R ä borta ikväll och hela dagen imorgon, så då kan jag ligga i soffan hela dagen =)

Har börjat fila på en önskelista inför min födelsedag. Har kommit fram till följande:

♦ En liten digitalkamera som man kan ha med sig jämt
♦ Rödsvinglasen Essence från Iittala
♦ Ansiktsbehandling, manikyr, massage eller liknande
♦ Fler bestick från serien som jag samlar på Boda Nova Oval Steel Soft
♦ Ett vitvinsglas från serien Chateu som jag också samlar på
♦ Pengar


Är nöjd med att jag kommit på något överhuvudtaget. Brukar vara dålig på sånt. Är det något som jag verkligen vill ha så brukar jag köpa det...

Nu ska jag fixa nåt att äta.

Ha en trevlig helg!

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0