Just det...

Kom på att jag har en blogg där jag kanske ska skriva lite ibland...

Helgen har varit jätteskön! I lördags var jag och R till mormor och morfar och hälsade på. Fick som vanligt jättegod mat och fika! Skjutsade R till tåget, han skulle till Sthlm och träffa en kompis. Jag passade på att åka runt i Uppsala och gå runt i de butiker som R aldrig vill följa med till. Typ Mio, Cervera, EM... Jag tycker ju det är kul att bara gå och tittam fast man inte ska köpa nåt just då.

När jag kom hem fick jag ett ryck att städa ur mitt sängbord och slänga alla gamla kvitton, tidningar, papper och annat skräp som jag av någon anledning sparat. Sedan slängde jag en massa skräp som vi också av någon anledning samlat på vår trappa. Såå skönt att få röja undan lite. Har idag även rensat ur skrivbordet och satt i alla viktiga papper i en pärm och ställt in i vår nya bokhylla/vitrinskåp.

Var och hälsade på T & H & E i deras nya hus! Hur mysigt som helst! Blir så sugen på att flytta och få göra nytt och möblera... Superkul att träffas, var så länge sen, men nu hoppas jag det blir oftare när vi är grannar ;)

Var på gympa ikväll. Skönt att få röra på fläsket lite! Borde göra det lite oftare bara, men det här är iaf en början!

Nä, nu är det dags för sängen och en ny bok. Vet inte riktigt vilken bara...har läst slut på alla jag köpte förut. Den enda jag inte har läst och som jag skulle kunna tänka mig är R's bok om Zlatan... Kanske ska ge den en chans?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0