Oj, oj, oj...

Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera.... tiden räcker liksom inte riktigt till... Har ju dessutom varit så fint väder senaste tiden så den lediga tid jag får över vill jag spendera utomhus. =)

Förra helgen var iallafall en riktig superhelg! Kanonfint väder! I fredags blev det after-work på Katalin med R & M. Sååå mysigt! Fortsatte kvällen med ett par fantastiskt goda drinkar i baren på UKK! Smaskens!

På lördagen var jag ute i solen hela dan, det blåste dock en hel del så man var ju tvungen att röra lite på sig, annars blev det lite kyligt. På kvällen var jag iallafall på tjej-spa där man fick prova på olika behandlingar billigt. Jag valde ansiktsmassage, energimassage och akupuntur. Det var en riktigt rolig och mysig kväll!

SÖndagen var lugn. Skulle gå på en visning av ett hus, men visningen var inställd för att huset redan var sålt...lite snopet. Ja ja, vi fick iallafall en liten trevlig åktur i det fina vädret! Promenad och grillning med mamma och pappa på kvällen. Åhhh vad gott det är med grillat!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denna vecka har varit väldigt kort, men intensiv. Igår efter jobbet träffade jag Malin och Kajsa och drack lite vin och åt god mat! Idag är det sista april och har tänkt att åka in en sväng till stan nu på förmiddan och träffa A-I. Sen bär det av till stockholm efter lunch för att möta upp Malin, Niklas och Rickard. Lite picnic om vädret tillåter (verkar så just nu iaf). sen blir det middag och utgång i Stockholm. Imorgon blir det nog lite sightseeing i stockholm och balett på kvällen! Ringaren i Notre Dame, det ska bli riktigt spännande. har aldrig varit på balett och är väl ingen balettmänniska (tror jag) men jag ser fram emot det!

Åker hem till Uppsala på lördag och hoppas på att träffa Andreas, Hanna, Emil, Eric och Madde på kvällen! Vi får se.

En fullspäckad helg med andra ord, superkul!

Nu måste jag packa lite...me don't like very much...

Ha en riktigt trevlig Valborg!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0