Årets kortaste dag

Så var årets kortaste dag snart slut... Nu blir det bara ljusare och ljusare för varje dag =)

Idag har jag varit och fått en djuprengörande ansiktsbehandling! Jätteskönt! Nu känner jag mig riktigt fräsch och ren i ansiktet! Var ju tvungen att köpa lite bra produkter som en julklapp till mig själv också! =)

Har haft huvudvärk i tre dagar nu...är fruktansvärt stel och spänd i nacken, men jag tror det börjar vända nu...ska be Richard om lite massage sen..

Just nu håller han på och "fixar" med min julklapp! Hur nyfiken blir man inte när han säger att jag inte får komma in i sovrummet och att det kommer att låta lite ett tag...hmmm. Dessutom har han skrivit ett rim! Min julklapp till honom känns plötsligt väldigt tråkig...

Wilma vägrar och gå ut nu när det är snö och kallt. Hon blir väldigt rastlös när hon är inne och ska klättra överallt och undersöka alla vrår... just nu har hon lyckats hoppa från fåtöljen och upp på vårt vitrinskåp! Nu ligger hon där ovanpå och gömmer sig bakom smällkaramellerna =)

Nu ska jag ta mig en apelsin och titta på Navy CIS!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fick du i present?! Jag är jättenyfiken! :)



Typiskt att allt sker på en gång! Men fan vad jobbigt det är utan värme! Vi har oljeelement om det skulle behövas någon mer gång, för jag antar att värmen är tillbaka?



Kramar

2009-12-25 @ 22:14:38
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0