Alla hjärtans dag

Hade en fantastiskt bra alla hjärtans dag! Underbart väder hela dagen. Jag och R var ute och gick en riktig långpromenad på förmiddan, sedan var jag till Emma och fick utväxten fixad! underbart! Gick en liten sväng på stan medan jag väntade på Richard, mysigt att bara strosa runt lite.

Vi gick till en jättemysig tapas-restaurang som heter Tilltugg. Beställde in lite Cava medan vi valde mellan alla goda tapas. Fantastiskt gott var det! Drack ett supergott rödvin till maten, tyvärr har jag ingen aning om vad det hette förutom att det var Rioja. Avslutade middagen med creme catalana, capuccino och Mojito! My favourite!

Tyckte det var lite tråkigt att bara åka direkt hem efter en så mysig middag, så vi bestämde oss för att åka upp i musikens hus och ta en drink. Det blev mojitos igen, riktigt goda faktiskt! Satt där och njöt av utsikten och bara myste. Lillebror och hans flickvän kom förbi innan de skulle ut och käka så jag bjöd dem på varsin Mojito. Jättetrevligt!

En fantastisk alla hjärtans dag med andra ord!

Hoppas eran alla hjärtans dag var lika bra!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tränar troligtvis på fredag om det inte blir några ändringar. får veta imorogn. men gärna isf :)



var du på jumpa igår? är det på måndagar du går?

2009-02-17 @ 15:54:24
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0