Annorlunda väckarklocka

Första veckan på jobbet avklarad! Eller vecka är fel att säga, jobbade faktiskt bara ons-fre. Men det var skönt att få en mjukstart istället för att börja med en hel vecka på en gång! Har varit jätteskönt att vara ledig, men man kommer rätt snabbt in i rutinerna igen.

Fick en lite speciell väckarklocka av min storebror i julklapp. Man har ett armband på sig när man sover som tydligen ska känna av kroppens rörelser och väcka en när man är i sitt mest vakna tillstånd och därmed ska man vara relativt pigg när man går upp. Har inte hunnit testa den ännu, men jag tänkte jag skulle fbörja med den nu, se om den funkar. Coolt om den gör det!



Ikväll ska vi på inflyttningsfest och sedan får vi se om det kanske blir utgång... =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Men nej vilken cool klocka!!! Du måste berätta om det fungerar. Hoppas utgången (om det blir någon) blir angenäm. :P

2009-01-10 @ 17:53:34
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: isabel

Hallå gumsan!

Fan, en sån där skulle jag behöva! Bara om den väckte mej innan sonen vaknar och inte efter... haha

är allt bra med dej?

kramar!

2009-01-11 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0