Kalymnos

Veckan på Kalymnos har varit underbar. Väldig lugn för det mesta, men det blev lite dramatik när vi blev väckta mitt i natten av att det brann på baksidan av ena hotellbyggnaden. Just då var det ingen fara för oss, men vi todde verkligen att allt skulle brinna ner eftersom det inte regnat där på över 2 månader... Har aldrig packat så snabbt. Blev ett par timmars väntande ute på en sidogata innan vi kunde gå tillbaka, vädra ut röken från rummet och sova igen.

Jag är väldigt stolt över mig själv eftersom jag inte bränt mig någon gång. Har använt SPF 25 hela veckan och mest legat i skuggan. Har varit så varmt så det har nästan inte gått att ligga i solen!

Här kommer några bilder!



         

       


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska till mamma och husera där under kvällen iaf. På dagen har jag inget inplanerat. Vad sa madde? Kanske en sväng på stan? Kram

2009-07-24 @ 09:57:10
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Mia

Gud vilka härliga kort. Ni måste haft det helt underbart.

Hoppas allt är bra med er.

Kramar

2009-07-30 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0