Rensat

Har rensat bland bilderna i kameran och lagt in dem på datorn. Hittade några fina som jag tänkte att jag måste visa.

Här är några bilder på Emil som ville klappa Wilma, men inte riktigt vågade...

   

Så söt!


Sen fotade jag lite vårtecken i rabatten i helgen...hoppas de överlever vintern som tydligen kommit tillbaka..brr!






Riktigt april-väder har det varit idag, trots att det är mars fortfarande...

Nä, ikväll är det soffan med en filt och Navy CIS som gäller!

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

på lördag är vi uppbokade, men hänger gärna med på söndag och tittar på huset :) jag citar andreas när vi gick förbi där i helgen "åh vilken mysig tomt, vafan det är bara och köpa"

han gillade huset skarpt både från utsidan och insidan.perfekt med uterummet och öppna spisen o grejer :)

2009-03-26 @ 08:24:36
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0