Tankspridd...?

Har jag sagt att vi ska åka till London??!

Jo, vår årliga "storstadsresa i Europa" går till London! =) det blir av under påskhelgen, 10-13 April. (Hoppas det har blivit lite vår i London då!) Det ska bli jättekul! R har aldrig varit i London och det är ju en riktigt häftig stad! Så mycket att se och göra!

Vi åker som vanligt med Malin och Niklas som vi tidigare varit i Prag och Budapest med!

Hur som helst: Superkul!

Någon som har något bra tips om vad man måste se/göra/undvika i London?


Kommentarer
Postat av: isabel

fyfan vad avis jag blir! London oh my god..Du får fönstershoppa åt mej ;D

Det där med att vara trött, känner igen mej.. Man undrar ju vad som är med en, tycker det inte spelar någon roll hur mycket jag sover!

Kanske ska testa Blutsaft, det de tjatar ihjäl sig om på någon kanal på teve. Men en mirakelmedicin skulle uppskattas, och då menar jag inte ännu mera sömn.. Ha en toppendag!

kramar

2009-03-04 @ 09:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0