Trött!

Den här veckan har jag varit jättetrött... Vet inte vad det beror på. Har kännt mig ovanligt pigg de senaste veckorna, men som sagt denna vecka börjar segt... Kan bero på att jag sovit lite dåligt eftersom jag vaknar varje gågn R hostar...

Hur som helst...jag ska inte klaga.

Bokade resa ner till Lund igår. Ska åka ner under Kristi Himmelfärdshelgen och hälsa på A & D! Ska bli superkul, har inte träffat dem på jättelänge! A är så mysig att umgås med, så det är synd att de bor så långt bort...
Kul att få se deras nya lägenhet och få återse Lund! Lite nostalgi!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut!! Jag såg reklamen på tv för den. Vore skitkul! :)

2009-03-06 @ 16:47:22
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0