Äkta

Hade en jättetrevlig kväll igår! Först middag och tårta hos R's familj, R gjorde en riktig barnkalas-tårta med chokladmousse, banan, vaniljkräm, after-eight, geléhallon, flaggor och riven apelsin-crisp. Supergod!
Sen blev det en riktig tjejbio med Hanna och Linda. Jättekul att göra sånt ibland också! Vi såg som sagt En Shopaholics bekännelser. Den var väl inte superbra, men rolig!  Det var mycket som jag inte kommer ihåg från boken...hmm.

Efter bion skulle Linda jobba, men jag och Hanna gick och satt oss och tog några glas vin och bara satt och pratade. Det var jättemysigt och kul att bara vara hon och jag och prata lite om livets alla viktiga frågor!

Tack för en mysig kväll! Jag är så imponerad av dig Hanna! Du är en av de mest äkta och vänliga människor som jag känner! Puss till dig!


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Gullfia! :)

2009-03-22 @ 18:58:05
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Hanna

absolut! :)

2009-03-24 @ 12:01:28
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0