Ledarskap

Har varit iväg på en 2-dagars utbildning i ledarskap. Vad man ska tänka på när man jobbar som projektledare, hur man kan bli bättre, hur man är som person, hur en grupp fungerar, olika typer av ledartyper och grupper osv. Hade även ett jätteintressant pass om hur hjärnan fungerar och varför det är så viktigt med positivt tänkande och målbilder. Jätteintressant och jätterolig!! Jag är verkligen inspirerad!

Hoppas på lite sol idag så jag kan få sitta ute på trappan en stund med en kopp kaffe och njuta lite!

Ikväll ska vi in till R's föräldrar och äta middag. R's bror fyller år. Efter det ska jag på bio med Hanna och Linda, vi ska se En Shopaholics bekännelser! Boken var jätterolig, så jag tror filmen kan vara bra! Kul att gå på en riktig tjejfilm =)

Nu ska jag äta lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0