Min fina lilla flicka!

Passar på att skriva lite här medan min fina lilla flicka sover =) Hon blir skitgrinig om hon inte får sova tillräckligt och då är det nästan omöjligt att få henne att sova...en ond cirkel...

Hon har varit jättenöjd och exemplasrisk de senaste dagarna (tack vare att hon sovit när hon behöver)! Inatt sov hon jättebra, somnade dock lite tidigt (önskade att hon hade ätit en gång till innan hon somnat för natten), kl 20.30 och vaknade för mat kl 02.00. Därefter sov hon till 05.30, åt och somnade om till 07.00, åt och var vaken till 08.30 då hon åt igen och sedan somnade hon själv när jag la ner henne! Jätteduktig!

Idag ska Emma på hälsokontroll på BVC. Hoppas det går bra! =)

Nu ska jag passa på att plocka undan lite saker som ligger och skräpar överallt...


Min fina lilla flicka!

Kommentarer
Postat av: Anna M

En sån liten skönhet! :) Och hon är allt en riktig liten knubbis, precis som Ella! :)

2010-08-24 @ 10:22:55
Postat av: Hanna

goooosis!

2010-08-24 @ 15:26:17
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: jenny ♥

Så otroligt söt :)



Titta gärna in o tävla om en tavla till henne!

2010-08-26 @ 13:41:05
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0