1 + 1 = 3

I sommar blir vi tre =)


Kommentarer
Postat av: Anna Axelsson

Åhh, jag måste gratulera igen =) Är så glad för eran skull! Det är bara att säga till om ni behöver barnvakt, jag och Fredrik ställer upp mer än gärna!

Kram

2010-02-14 @ 19:47:16
Postat av: Mia syster

Det ska bli jätte skoj att få i ordning här och självklart ska ni få komma hit. Nu är det inge skoj alls. Vi har det så trångt. Lever i 2rum och kök :S

Hoppas allt är kanon med er och att helgen varit bra. Och att magen mår fint ;)Hoppas vi ses snart me.

Kramar

2010-02-14 @ 21:06:00
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Sofie

GRATTIS!

Åh vad roligt! Och vad härligt med en sommarbebis!

Kram Sofie

2010-02-15 @ 10:12:37
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/
Postat av: Tessan

Grattis till kommande bebisen! Såg din fråga gällande barnvagn. Vi har haft/har några olika vagnar och Teutonia är min personliga favorit. Jag är iofs även väldigt nöjd med våra Urban Jungle också men de är ju väldigt dyra och jag tycker nog inte de är värda sitt pris här i Sverige. Vi har köpt båda (syskon och singel) i USA och det är en tredjedel av priset. Men ska du gå mycket på grus- och skogsvägar så är en trehjuling ganska ostabil. Vår första vagn var en Emmaljunga, en av deras sportigaste varianter, men den tyckte jag var ganska klumpig. Vi har vänner som har Briovagnar och de tycker jag känns ännu klumpigare. De Teutonia vi haft är Prestige och Timmy. Vi har verkligen varit jättenöjda med båda. De är små och smidiga men ändå tillräckligt rymliga för barnet. Detta är ju endast mina personliga åsikter men hoppas det är till någon hjälp...



//Tessan

2010-02-16 @ 07:52:39
URL: http://tessanova.blogg.se/
Postat av: Hanna

Underbart! :)

2010-02-16 @ 18:39:46
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: cissi

GRATTIS!!

Inte visste jag att det var bebis på gång! Vad roligt! Och till sommaren o allt. Det kommer bli toppen!!Hoppas du har mått bra och får fortsätta med det. Grattis igen! Vår pojke nr2 kommer i början på maj.

KUl att hitta till din blogg också =)

Angående barnvagn så har vi en Bugaboo Frog som är UNDERBAR! Vi började med en brio kombi men då kommer man inte fram på stan och dne tar upp hela bagageutrymmet i bilen (vi har stor bil). Så bugaboo kan ni fundera på =)

2010-02-17 @ 09:53:33
URL: http://frokenfro.blogg.se/
Postat av: Isabel

Grattis vännen!

Jag blir alldeles varm om hjärtat! =)

Sköt om er alla tre!

2010-02-19 @ 14:05:00
Postat av: Sandra

Grattis!!!

2010-02-21 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0