Exakt 5 veckor kvar!

Idag är det exakt 5 veckor kvar till beräknat födelsedatum! Shit vad tiden går fort!

Mamma tjatar om att jag borde packa väskan snart...borde kanske det? =) Jo, jag ska nog göra det den här veckan. Funderar också på att hämta ut vagnen i helgen så att vi slipper tänka på det. Ett skötbord ska också inhandlas samt lite handdukar och och badbalja =)

Har även några små projekt vi tänkte dra igång här hemma så vi får det klart innan bebben kommer! För då lär man inte vara så sugen på att göra en massa annat...inte hinna heller för den delen...

Jobbade iallafall sista dagen i fredags! Jätteskönt! Sista arbetsdagen avslutades dock med tåg-/busskaos så det blev taxi mellan Stockholm och Uppsala! =) Lätt värt 200 kr! (Vi var 8 st som delade på en minibuss)

Helgen har bjudit på fantastiskt sommarväder! I lördags var vi på hemligt bröllop! =) Jättefint och mysigt var det! Ingen visste på riktigt vad som var på gång (fast alla visste/misstänkte det iallafall...haha) Det var iallafall Richards bror och flickvän som gifte sig och de hade valt att hålla det hemligt för gästerna tills det var dags =) Väldigt lyckad dag/kväll var det iallafall! Och många tårar av lycka =)
Jag ska iallafalll inte gifta mig när jag är gravid...för mycket hormoner... =) Är känslosamt ändå så det räcker!

En liten bild på brudparet!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä! vad roligt! Jag ryser! Fint väder var det också! =D

2010-06-08 @ 07:15:03
URL: http://hannamariak.blogg.se/
Postat av: Anna M

Åh, det känns superspännande och konstigt att packa väskan. Fast det mest speciella tyckte jag var att bädda sängen... Det kändes så himla, ja kan inte ens beskriva det. Men du kommer fatta vad jag menar :) Och när man har handlat allt är det superkonstigt att tänka att man på nåt vis ska vara förberedd på att en alldeles ny familjemedlem ska komma...

2010-06-10 @ 00:09:31
Postat av: jenny

Men åhh va spännande!! :) Tiden går verkligen fort! Passar på att tipsa om en ny SUPER tävling som är som klippt och skuren för dig ;-)



http://jennyn.blogg.se/2010/june/vinn-sommarens-maffigaste-kladpaket.html



KRAAM!

2010-06-10 @ 22:47:22
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0